16 Şubat 2012 Perşembe

trabzon

Sabah kahvaltisi icin cat kapi gittigimiz Kemo kapiyi acipta karsisinda beni gorunce dumur olmustu ve Lan Kiz senin burda ne isin var diye gulmeye baslamisti. Kapi acilincaya kadar cok rahattim karsimda gorunce kalbim kusa donmustu halbuki biz arkadastik dimi ama J
Mersin’e dondum ve cok uzun surmeden sozlum denilen sahistan kisa bir sure sonra ayrildim.
Biz yine kemo ile telefonda konusmaya devam ediyorduk o donem ben bir is degisikligi yapmistim ve surekli Sertap Erenerin sarkisini mirildaniyordum, bana yeni bir ask yeni bir is lazim diye.
Isi bulmustum sira aska gelmisti. Ben seviyorum asik Ebru’yu. Daha bir canli daha bir neseli oluyor o zamanlar. Sanirim Kasim ayi bitirdigim iliskimin uzerinden 4 ay gecmemisti ki isyerinde kemo ile yaptigim bir telefon gorusmesinin ardindan bana mesaji gelmisti. Seni nufusuma alayim ister misin diye?
Bende neyin olarak Kiz kardesin mi, esin mi, kiz arkadasin mi? sifatim ne olacak diye sormustum.
Ardindan simdilik kiz arkadasim diye cevabi gelmisti.
6 martta cikmaya baslamistik 8 martta dunya kadinlar gununde Mersin’e gelmisti bana supriz yapmak icin. O gun is yerimde onu goren arkadaslarim cok yakisikli oldugunu soylemisti. Bize bir bakan birdaha bakiyordu ama umrumda degildi. O gunu izin alarak Kemo ile gecirmeyi planliyordum suanda nerelere gittigimizi hatirlamiyorum ama aksam icin annemi arayip bir arkadasimi yemege getirecegimi soylemistim. Babana ne diyecegiz diye soran anneme kuzenlerin yakin arkadasi gelmis ilgilenmemiz lazim ikna edersin diyerek telefonu kapatmistim. Canim annem aksam yemekte hazir ve nazirdi.
Annemin yeri bu iliskide benim icin cok ozel, baslamadan once ve bu iliski bittikten sonrada annem hep yanimdaydi.
Elimizde cicekle eve gelmis ve yemegi yedikten sonra sohbete koyulmustuk.
Gozlerim guluyordu agzim kulaklarimdaydi kendime mani olamiyordum.
2 gun burdaydi zamani cok iyi degerlendirmemiz lazimdi, oylede yaptik zaten.onunla gecen hergunum dolu doluydu. Biz belki yasadigimiz yerlerden oturu biraz uzaktik birbirimize ama aslinda cok yakindik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder