17 Şubat 2012 Cuma

Nasıl Bir Aşıkııımmm Ben


Nasil bir asiksin sen diyorlar….
Ben diyorum ki,
Oyle boyle degil, kimselere benzemiyen ama aslinda herkes gibi ayni kalbi tasiyan
Sadece icine cok fazla sey sigdirabilen bir asigim…
Ben asik olunca gozumden, yuzumden, kulagimdan fiskirir. Resmen sac tellerim her biri ayri ayri parlar.
Ama birde bunu kaybettigimi hissedersem, kabuguna cekilmis bir bocege benzerim o zaman ben.
Sesim solugum cikmaz, icimden cok sey gecer ama konusacak birseyim olmaz.
O zaman ben yine yazarim iste.
Alirim klavyemi onume dokturur dururum. Az once kahve yaptim icelim dagilalim diye J
Mutfaktan ciktim malum sahis karsimda, elim ayagim titredi sonrasinda mutfaga geri attim kendimi bir bardak su ellerim arasinda titredi durdu. Yuzune, gozune bakamamak ne kotu.
Halbuki ben icerde kahvemi yaparken aklimdan bana soyledigi guzel seyleri geciriyordum.
Masamda biraz nergiz olsa mis kokulu nergizim derdi.
Sirket icinde merdivenden inip ciktigimda hissettin mi senin ordan gectim dedigimde, bana bu kokuyu nasil hissetmem saclarin savurdu az once derdi.
 Ben bu sozlere vuruldum simdi bosta kaldim. Bilmem baskasi ayni seyleri soylese simdi ben ayni seyleri hissedermiyim. Ama suan ben onceki soyliyeni ozluyorum.
Ben meger asikmisim, meger ben bunu kendime bile yeni soyluyormusum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder