16 Şubat 2012 Perşembe

aradan gecen zaman...

Varsın olsun yillar gecsin ustunden
Sevdim ya seni miladim o gundur…
**
Ben aramicam artik seni dedikten birkac yil sonra dogum gununde ona bir mesaj attim.
cevap bekledim gelmedi aradan iki gun gecti telefonum caldi.
K: merhaba kimsiniz
B: siz kimsiniz
K: bana dogum gunum icin mesaj gondermissiniz numaranizi taniyamadim.
Sessizlik…
K: ebru sen misin?
E: Kemo sen misin?
Sonra siradan bir muhabbet, nasilsin iyi misin sonra bomba soru
K: ciktigin kimse var mi?
Yalandi belki soyledigim ama o olmayinca kimse yoktu aslinda hayatimda.
E: kimse yok. Ya sen?
K: benimde yok.
Sonra ben ona Trabzon’a gelecegimi gelirsem gorusebilir miyiz diye sordum.
Oda gelirsen ararsin beni dedi. O son konusmamiz oldu. Trabzonda bir araya gelemedik.
Gecenlerde dayanamayip sosyal paylasim sitesinde onu buldum. Evlenmis Izmir de yasiyormus.
Ben dayanamadim ona msj attim. “Sadece merhaba demek istedim” diye yazdim.
Birkac gun sonra gece cevap geldi. “merhaba Ebru. Beni cok cok eskilere goturdun. Profildeki bebek senin mi” diye sormustu.
Sabah 6 da gordum mesaji duramadim yatakta kalktim cevap yazdim.
“ben arkadasligini cok ozledim. Bebek benim evet 3 yasinda cok haylaz bir oglum var. profildeki bebek senin mi peki?”
Son oldu bir daha mesaj gelmedi. Hatta beni engellemis bir daha birsey yazmiyim diye sanirim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder