20 Şubat 2012 Pazartesi


o gormese bile ben blogumda onun icin birseyler yazmak istedim yine ve yeniden.
sanki bu blog sadece ona birseyler anlatmak ister gibi acilmis bir site oldu...
ama olsun yuzune soyliyemedigim seyleri mektup yazar gibi buraya yazmayi seviyorum.
bu sarki sozunu bir sitede okudum ve dedim ki bu kadar anlatabilir bugun beni sana, seni bana.

Sezen Aksu'dan bir sarki sozu.
sizde bir dusunun bu sarkiyi dinlerken akliniza kimler geliyor icinizden neler geciyor...

Pardon şarkı sözleri;

Pardon bakar mısınız, tanışmış mıydık?
Sevmiş miydim ben sizi hiç, sevişmiş miydik?
Pardon daha önce konuşmuş muyduk?
Yürüyüp çıkmazlarda yorulmuş muyduk?


Yüzünüz ne kadar da aşina
Avcumun içine alıp öpmüş olabilirim
Gözünüz öyle uzak bakmasa
Sizi tanıdığıma yemin ederim


Peki, bu şarkıyı hatırlar mısınız?
Pardon bakar mısınız, adınız neydi sizin?
Baş harfini göğsüme yazmış olabilirim
Pardon daha önce neredeydiniz?
Geçtiğiniz yollara düşmüş olabilirim




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder