19 Şubat 2012 Pazar

KAHVEEEE


kahve ne kadar guzel bir olaydir boyle yaaaa
yogun gecen bir hafta sonu temposundan sonra sanki isyerine tatile gelmis gibi hissediyorum kendimi :)
boylede ters bir adamim ben...

kahveye bu kadar duskunlugum yoktu ama sagolsun konusmayi yazmayi seven bir arkadasimiz hadi bir kahve yapta icelim diye diye beni alistirmisti...
iyi de olmus bende hatiralari kaldi.
tadi ayri guzel tadi bitince cevrilen fincandan arta kalan kahvenin vermis oldugu gorece ile verecegi gelecek bilgileri ayri guzel...
bugun kahve icecegim karsimdaki orispinosun bana fal bakmasini istiyecegim.
ici lanet bir kadinin benim icin guzel seyler soyliyecegine inanmak bile bir umut dusunun artik :)

hakikaten bugun tatilde gibiyim yanimda radyom caliyor arkamda kocaman bir klima sicacik ufluyor etrafimdaki delileri izleyip egleniyorum...

bugun herkes icin cok eglenceli gecsin arkadaslar,haftaniz size huzur getirsin... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder