24 Şubat 2012 Cuma

ak zambaklar ulkesi Finlandiya



Ak Zambaklar Ülkesinde Finlandiya

Grigoriy Petrov


bu kitabi ve bu yazari ilk okudugumda Turkiye'nin simdiki halini gordum sanki...
ne kadar cok ihtiyacimiz var aslinda birlik olup Turkiye icin guzel seyler yapmaya..

Bu kitapta Finlandiya gibi kucuk ve geri kalmis bir ulkenin, egitim ve kultur yonlerinden, nasil kalkindigini derinligiyle anlatan buyuk toplumsal bir yapit oldugunu gordum. Fin halki onceleri nasildi, sonradan ne duruma geldi, bunda okulun, ordunun, devletin, dinin rolleri nelerdir?
gercek yurtseverlik nasil olur? onu anlatan bir kitap...

size oneriyorum arkadaslarim, belkide onerdigim kitabi okudunuz ben cok bile gec kalmis olabilirim...

hatta kitabin ilk sayfalarinda Finlandiya ve halkini tanidikca o guzel insanlarin yanina gitmeyi cok istedim.
herkes tatil olunca ne yapacaksin dediginde ben Finlilerin yanina gitmek istiyorum diye cevap veriyordum.
beni etkileyen bir kitap oldu...

herkese iyi okumalar diliyorum...
okudugunuz hikayelerde kendinizden birseyler bulup o hayalde varolmaniz dilegiyle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder