16 Şubat 2012 Perşembe

KOCAMAN EVETTTT

18 saatlik uzun git git bitmez bir yolculuk ardindan Trabzon’a gelmistim en sevdigim en sevdiklerimi icinde barindan sehirdeydim artik. Kuzenlerin yanina eve gecmistim. kemonun gelisini bekliyordum artik.
Biraz kendime ceki duzen verdim ve kapi caldi. Tahmin edersiniz ki kalbim davullar esliginde carpiyordu J kapiyi actik kemoyla sarildik sarildik sarildik. Kahvalti ettik muhabbet ettik uzun uzun gozlerine baktim oyle guzel kirpikleri vardi ki. Sonra onlar dunya kupasini izlemeye koyuldu benim biraz dinlenmem gerekiyordu, uykusuzluga asla gelemem.sonra yanima gelip uyanmam icin israr ettigini hatirliyorum galiba terslemistim biraz uyku sersemi.  Ama keske diyorum hic uyumadan elini birakmadan bende onunla oturup mac izleseymisim. Hic yanindan, yanimdan ayirmasaymisim onu.
Aksam uzeri bir dugun icin hazirlanmistik evden cikip dugune giderken arabada kamera ile bir arkadasimiz bizi cekiyordu. Sanki evlenecek olanlar bizlerdik hem heycanliydik hemde kamera ve kemo surekli bana baktigi icin cok utaniyordum.
Dugun sonrasi sahilde arkadaslarimizla yururken tanjant koprusunun ayaginin orda onume gecip dizlerinin uzerine cokup BENIMLE EVLENIR MISIN diye sormustu.
Ben orda ki cogu detayi hatirlamiyorum sadece hatirladigim bu kadar.
Ama bir sozcuk bu kadar mi kiymetli olurdu. Sevmekle bitiremedigim adam soyluyordu bunu.
Cevabimi avazim ciktigi kadar bagirmak istiyordum ama uysalca hani fazla hevesli gorunmeden ne alakaysa EVET dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder