21 Şubat 2012 Salı

mimlenmişim :)

Şu blogger ailesinde benide içine alan arkadaşlara çok tşk ediyorum...
hayatıma farklı bir renk geldi sayenizde...
hem terapimi oluyorum hemide mutlu mutlu arkadaşlıklar kuruyorum...
şimdi sevgili cherry nin benim için yapmış olduğu mimmi sunuyorum sizlere...
 
 
1. En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın ?
tatlı olarak:sütlü tatlılara bayılırım, birde annemin ıspanaklı yaşpastası :)

içecek olarak: bol şekerli bol köpüklü türk kahvesi en falı bakılasından :)
alkol olarak, kırmızı şarap, tekila, rakı, dizisine göre bira :)
 
program olarak, bazen Beyaz'ın programı 
 
dizi olarak: Behzat Ç.(Harun,hayalet ve akbaba üçlüsü müthiş :)
Yalan Dünya (orçun ve selahhatin :), Muhteşem Yüzyıl (tabiki Hürrem)
 
yabancı dizilerim : two and a half men, desperate housewives, gossip girl
 
Renk:  Siyah, lacivert ve kahverengi haaa birde kırmızı
Hayvanlara gelelim: muhabbet kuşunu severim beslemişliğim var :) paylanço balıklarını seviyorum onada bakmışlığım var köpekleride severim ama apartmanda oturduğumuz için ona hiç heves edemedim...
 
sevmediklerimi de söyleyim; Bende Mersin li olarak tantuniyi sevdiğim söylenemez, hiç canım istediği için cezerye almışlığım yoktur. kişisel olarakta iki yüzlülüğe hiç tahammülüm yok ama ne yazık ki çalışma ortamında yüzsüz ve çift yüzlü bir çok tiple beraber yaşıyorsunuz...
 
Yaşam şekline dönüştürdüğüm hobilerim ise, aslında şöyle bir düşündümde pek yok gibi... hafta içi çalışmak yada akşamları çoçuğu doyurup uyutmak hobi sayılmaz sanırım yada hafta sonları temizlik ve biriken ütüler... şimdilik işe gelmek en büyük hobim :)


2. Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?
bloguma yeni başladığım için çok büyük bir hevesle buaralar sadece blogumla ilgileniyorum... bazen kaçırdığım dizilere bakıyorum... bazende facede dolanıp kin ne yapmış onu kulaçan ediyorum :)

3. En sevdiğin filmler nelerdir, veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz?

Babam Ve oğlum kesinlikle izlenmeli... birde Kasımda Aşk Başkadır
en son gittiğim film Sherlock Holmes oldu çok beğendim...

4. Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olur?
 deri bir mont, kahverengi bir bot siyah büyük bir çanta ve birkaç kitap olabilirdi eksiklerim var mesela Cezmi ersöz kitaplarımdan...

 
5. Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkılar? 3 tane.
halil sezai - sonbahar
burcu güneş - oflaya oflaya
fırat tanış---yaniii

benim mimimi okuyan ve mimi yapmayan herkesi mimliyorum arkadaşlar :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder