16 Şubat 2012 Perşembe

klavye delikanlısı....

Hayatimda nokta kadar bir bosluk vardi
Birini aldim hayatimin o noktasina doldursun diye
Simdi onunlada noktayi koydum sanirim bos alan kalmadi....
***
Klavye delikanlisiyim ben….
Aklima geleni klavyede beyaz kagit uzerine cok guzel aktaririm ama gel gelelim o kadar guzel yasiyamam.
Nedenini bende bilmiyorum. Kisacik bir yasanmislikta once yazilanlara tav oldum sonra ben yazmaya basladim ama karsiligini alamadim sanirim. Yada bir gosterdi bir geri cekti gormek istediklerimi duymak istediklerimi. Neydi amaci ben bilmiyorum ama anladim ki o hic bilmiyor.
Sonuc ne oldu, tabiki yine durumlar bok oldu.
Cok ozur diliyorum bunu yazdigim icin ama suan ki konuyu ozetliyen dogru kelime bu.
Bir varmis bir yokmus dedikleri sey oldu aynen. Bir vardi birden yok oldu.
Ama onu elimden alan yine benim yanlis tavirlarim oldu.
Gecenlerde ortak bir paylasim alaninda yazdigim bir yazi ile konuyu ben kendi acimdan tamamen kapatmis oldum. Onu kendimce once arkadaslarimdan cikardim, sonra gozumu yuzumu cevirdim ama yinede ne yapiyor diye merak etmekten kendimi alikoyamiyorum.
Kiskanclik yaptim ve bunu neden, nasil, yaptim bu hakki bana kim Verdi?
Inanilmaz sacmaladim, olmaz olmamali dedigim bir duruma dustum.
Ama sonrasinda adam kendini belli etti zaten, bir arkadasimin dedigi gibi kendi menfaatleri icin aninda satabilir demisti ki iyi demis aynen oyle oldu.
Kafam o kadar karisik ki yazilarim bile birbirini takip edemiyor.
Duzelir miyim, elbet duzelirim ama bana zaman lazim.
Fazla zamani olan var mi biraz borc versin de su aci cabuk gecsin….


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder