18 Mart 2012 Pazar

odul var dedıler kostuk hemen :)



1. Thank the person you gave the blog award and make a link to her blog.(Blogundan ödül aldığın kişiye teşekkür et, onu linkle göster.)
Bana bu ödülü verdiği için biricitconsungunlugu'ne teşekkürler:) Bloguna gitmek için  http://biricitinyeri.blogspot.com adresıne bakabılırsınız.

simdi ben bu moralsizlikte ne kadar mutlu oldum anlatamam :)

2. Answer the questions in this blog award.(Cevaplanacak soruları cevapla.)ben konusmak ve yazmak icin bu kadar teslaslanirken tabikine senin sordugun sorulara cevap verecegim canim benim...
3. What is your favorite make up product?(En favori makyaj malzemen?)
En favori makyaj malzemem goz kalemim,rimelim ve alligim bana bunlar yeter...


4. What was your favorite trend of 2011?(2011'in en sevdiğin trendi?) 
saks mavisi elbiseler ve botlar vede montlar olduu



5. What is your favorite dessert? (En sevdiğin tatlı?)
baklavaya bayilirim ben yada soyle desek tatli canavari olarak icinde seker ve cikolata olan herseyde olabilir ama en favorisi baklava


6. What is your favorite color? (Favori rengin?)
Siyah ve mavi


7. What is your name? (İsmin?)
 siz bana nasil hitap etmek isterseniz oyle soyleyin ama Nergiz de fena degil:)


8. What is the last song you listened to?(En son dinlediğin şarkı?)
 

mazhar alanson =yandim
http://www.youtube.com/watch?v=SEz2jKwbIeE


9. Cats or dogs?(Kediler mi köpekler mi?)
hayvanlari seviyorum hepsi sevimli ama en favorisi kopekler


10. Tell something you've never told your blog.(Daha önce blogunda söylemediğin bir şey söyle.)
 manyak oldugumdan sanirim hic bahsetmemisimdir :)
calistigim yerde deli cesaretimden oturu herkes beni deli yada manyak diye bilir :)
11. Pass this blog award to blogs which you think they deserve.(başka bloglara da bu ödülden ver.)


bücürükveben, irituruncu balik, birkaselezzet,sehirlerarasiask,superisi,sokak,siyahkugu, nini, sadevederin

12. Make sure you have the owners of that blog with an email in which you stated that they have received an award.(Onlara ödül aldıklarına dail e-mail gönder.)
bloglarinda yazmak sanirim daha kolay olacak...



odul gonderen odulume cevap yazan herkese simdiden tsk ederim :)

3 yorum:

  1. Nergiz'ciğim ödülün için tebrikler:)
    yalnız yaşımdan ötürü müdür, nedir (54 yaşındayım, 60'a merdiven dayadım anlayacağın:)bu mimler filan bana pek hitap etmiyor, ne olur AFFET beni:)zaten sorular da ruj, muj, benden çok şöyle genç insanlara göre:)))bizden geçti öyle ruj, muj:)))ama bana göre bir soru var yine de, o da kedi mi, köpek mi, köpeği de çok severim ama KEDİLERE BAYILIRIM:)))
    kusura bakma ne olur, sevgilerimle..Bücürük ve ben öptük:)

    YanıtlaSil
  2. canım tesekkurler mım yazısını cevapladığın ıcın :) coğu cevapta benzesıyoruz sevımlı blogun sahıbesı Nergız'e sevgıler:)

    YanıtlaSil
  3. CANIM BEN GELDİM BENİDE MİMLEDİN CEVAPLIYAYIM
    1) ANLAMADIM
    3) ALLIK
    4) PANTOLON
    5) SÜTLÜ TATLILAR
    6) MOR, PEMBE
    7) BİR KASE LEZZET
    8) GÜLBEN ERGEN ŞARKILARI
    9) KEDİ
    10) AYŞE ABLA
    TEŞEKKÜRLER SEVGİLER.

    YanıtlaSil