16 Mart 2012 Cuma

Mim varmis hemen yaptim :)

yeni bir mim gondermis deeptone arkadasim...
buralarda  yeni oldugumdan gecikmeden yapmak istedim hemen
hemencecik beni taniyin beni sevin istedim :)

nergis çiçeği
Anket:

1. Kendini seviyor musun?
bazen arkadaslarim kendimi cok sevdigimi o yuzden disariya karsi hep pozitif ve neseli davrandigimi soyluyorlar. ama kendimi cok cok sevseydim sanirim suan yaptigim isi yapmaz ve ustume cok fazla sorumluluk almazdim hayatimla ilgili...

2. Yapmaktan hoşlandığın şeyler?

cogu seyi cok severim...ozellikle araba ile gezmeyi ben seyahate bayilirim kulagimda hos bir muzik onumde gitmeye gormeye deger bir yol olsun ben heryere giderdim...
ama simdi imkanlarim eskisi kadar izin vermiyor bana.
kitap okumayi severim sonra sinemayi birde dostla yapilacak hos bir yemek ve sohbeti :)

3. Hedeflerin nelerdir?

saglikla yasamak sanirim.yasananlar yuzunden saglik konusunda cok urkek oldum o yuzden ailem ve ben saglikla yasiyalim yeter bana...
ama buarada isyerimdeki tepemde olmamasi gereke gereksiz varligin gitmesi ve yerine gecmekte cok eglenceli olurdu....

4. Nefret ettiğin şeyler?

    cok nadirdir belki nefret ettigim seyler ama yinede saklamamak lazim basimdaki ve yanimdaki is arkadaslarimdan suan da hicmi hic hoslanmiyorum cunku ben iki yuzluluge katlanamiyorum...


5. İlham aldığın kişiler?
mevlana ve sems okuyorum buaralar en buyuk ilham insanlari onlar suan benim icin :)
   

6. Favori şarkıların, filmlerin, kitapların nelerdir?
   mazhar alanson yandim yandim favori sarkim
filmlerden de 6.his
kitaptada eser olarak degil ama yazar olarak Cezmi Ersoz

7. Birisinin yazdığı ölüm notunu bulmuş olsaydın ne yapardın? Ölmeden önce yazdığı. Bir deftere de yazmış olabilir kendi adını ve notunu.
   sanirim telaslanirdim ve ne yapabilirim diye ortalikta kosturmaya baslardim :D

8. Kendini tek bir cümleyle anlatabilir misin?
    benim icin bicirbicir diyorlar...

4 yorum:

  1. Sevgili Nergiz, iş arkadaşlarınla anlaşamamana üzüldüm çünkü bu insanın o iş yerindeki başarısını da etkiler,yani işini sevsen de yetmez, iş yerindekilerle de olumlu bir iş ilişkisi içinde olmak çok mühim umarım en kısa sürede o anlaşamadıkların giderler ya da sen çok daha iyi, çok daha harika bir iş yerine girersin..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isimi cok seviyorum kendi departmanimdakiler haric herkesle aram cok iyi ama departmandakiler cok icten pazarlikli benimde dilimin ayari yok suratlarina soyleyince senden kotusu olmuyor...
      ama Allahim adeletini banada gosterecektir bekliyorum...

      Sil
  2. hömmmm yapmana sevindim ki.
    genelde olumlu yanıtlar.
    :)
    güzellergüzeli isen hiçbişiyi takma ki kafana.
    :)

    YanıtlaSil
  3. ruhum guzel benım arkadasım :D
    hıc kımsede bunu bozsun ıstemıyorum ...

    YanıtlaSil