12 Haziran 2012 Salı

iç sesinizi dinler misiniz?

canımcım Deeptone'cum beni mimlemiş...
teşekkür ediyorum kendilerine :)

şizofren yazımda ne kadar çok anlatmıştım aslında içimdeki seslerle başedemediğimi...

buaralar sessiz sakinim aslında...
işyeri beni buaralar cok yıpratıyor sanırım, kafam çok dağınık.
ama benim içimde beni hiç yalnız bırakmayan 3 tip sesim var...
bıcır bıcırlar maşallah hiç susmuyorlar.

tip 1 karakteri eski aşkları deşendi
buaralar sustu o artık o konulara pek girmiyor

tip 2 karakteri yanıldığını gördü herkesi insan yerine koyup yaşadığı heycanları aşk sandığı için üzgün ve düşünceli bu nedenle suskun.

tip 3 anne nede olsa o bir eş bu nedenle aklından onları hiç çıkaramıyor bu nedenlede bu ses hiç mi hiç susmuyor.

ben bunların hepsinin söylediklerini dinliyen bir tipim evet.
ne zaman bir sessizlik olsa hatta şuan yazarken bile ellerim benim söylediklerimi değil onların kelimelerini yazdığı oluyor onlar kim aslında yine benim.
ne kadar garip benlik içinde benlik savaşı yaşıyorum.
birbirlerini bastırmaya çalışıyorlar beni bir türlü özgür bırakmıyorlar...



2 yorum:

  1. Üç farklı içses, üçünü de kısa ama güzel anlatmışsın arkadaşım, anne sesisinin hiç susmaması doğal:)

    YanıtlaSil
  2. anladım seni. işin zor ama.
    şizofrenliği kendi kendine yakıştırıyorsun sanırım sadece.
    2. sesi sevdim bi de.
    :)

    YanıtlaSil