5 Haziran 2012 Salı

BLOG DALAŞLARI....

bugun biraz vakit buldum ve rahatlamak icin takip ettigim bloglarin yazilarini okymaya basladim.
arkadaslardan biri bir baska blogerin yazisi ile ilgili yorumlar yapmis.
altinda da yorumlar yapilmis ve bende bu konuda fikrimi soylemeye calistim ama pek begenmedi sanirim dusuncelerimi bu yuzden yayinlamamis....

bence blog hayati herkesin dogruyu soylemesi yada dogruyu dusunmesi gereken bir yer degil gibi geliyor
hayatinin her alaninda kasim kasilan insanlar olarak hic degilse kendimizi rahat hissetmek istedigimiz yerlerde birakinda rahat olalim.

neden paylastigi yada yazdigi fikirler uzerinden yorum yapip verilen cevaplardan ise sadece begendiklerini yayinlayarak fikrini beyan etmeye calisiyorsun...

ben bunu it dalasina benzetiyorum.
o onun bloguna hakaret ediyor bir baskasi baskasinin bloguna madem etiklikten bahsediyoruz
yapmayin bunu guzel arkadaslarim yapmayin...















sanal ortamda cekistir baba cekistir
nasil olsa seni gormuyor sacini basini yolacak halide yok
klavye delikanliligi yaparak agzina geleni soylemek kolay...

tek istegim blog ortaminda rahat olmak...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder