4 Mayıs 2012 Cuma

sizofren



sizofrenlik buysa iste ben oyum :)
icimde bir cok kiz cocugu var...

kafalar karisik karmakarisik hemde
aslinda buna bir neden yok
herkesin arzuladigi duzenli bir yasantim var ama bazen bana yetmiyor.

tip 1
icimde ki yaramaz kiz cocugundan biri, eskileri desiyor istiyor ki yarim kalan hikayeler bir sonuca baglansin. halbuki eskide kalanlar kendi yeni hikayelerini yazmaya baslamislar.

zaten aradan cok uzun zaman gecti geri donup gelecek degil yaa...
ama ben hala nette onunla ilgili bir iz ariyorum, videolarini dinliyor resimlerine bakiyorum.
ruyalarimda goruyorum onu, en son gordugumde oyle buyuk bir celiskide kalmistim ki
donup gelmissin ama ben ne yaparim cocugum esim nasil birakirim onlari diyordum ???

bir yandan da cok seviyorum ama onu yarim kaldi herseyim kalbimin bir bolumu hala ona ait diye agliyordum... oyle bir uyandim ki sanki bogazim dugum dugumdu gogsumun uzerinde bir tas vardi.
o kadar agir hissettim kendimi :(

tip 2
sonra digeri cikiyor ortaya diyor ki bosver eski bir kenarda dursun.
sen o kadar eskiye gitme guncel olana don.

eskisi gibi konusmuyoruz belki ama onu gordugum zaman icim kipir kipir oluyor.
kalp atisimin sekli degisiyor resmen.
bazen yanyana oturuyoruz kafami omzuna yasliyasim geliyor o kadar mutlu ve huzurlu hissediyorum kendimi. ama o da bir o kadar vurdum duymaz davraniyor bana karsi. sanirim en son yaptigim davranislarimdan sonra cok bozuldu ve bana yeniden samimi davranmakta cekiniyor.
eee ne yapalim o da bana yanlis yapmasaydi simdi bunlari hakkediyor.
ne olursa olsun adamin cekim gucu cok yuksek. ben geri geri donuyorum ona.
bazen kendimi mehter takimi gibi hissediyorum iki ileri bir geri gidiyorum :)


tip 3
bir baska kizimizda evine ve esine cocuguna bagli olan anne :)
temizligine dikkat eden, cocugu ve esi ac kalmasin diye eve gelir gelmez yemek yapmak icin kosusturan,
camasiri utusu sirali olan bir anne.
aile buyuklerine saygili davranmaya calisan, kayinvalidesi ile her gelin gibi anlasmakta zorluk yasiyan bir gelin :) bebisi once bakicida sonrasinda kreste buyuyen, calistigi icin mi yoksa cocuk yaptigimi icin mi kusurlu oldugunu dusunen bir anne...
esinin rahatsizligini aslinda hic yokmus gibi gormeye ve cocuguna gostermeye calisan bir kadin.
esine sevkat ve sevgi gostermeye calisan bir kadin...
maddi manevi yardim etmeye calisan bir kadin...

bunca benligin icinde benim en cok sevdigim karakter suarlar baharin guzelligini yasayip kalp atisini dinliyebilen tip 2. en cok onun hallerinden memnunum :)
umarim onun yasadiklarida bir sonuca varirda tip1 de oldugu gibi yarim kalmaz...


4 yorum:

  1. Çok zor bir durum olmalı:(((bir değerlendirme yapacak hal bile kalmadı okuyunca:)ayrıca haddim de değil,öyle bir şey ki, ancak bu kişinin kendisinin karar vermesi gereken bir şey...:(((tek şey sanırım böyle durumlarda hislerle değil mantıkla karar vermeli ki, sadece kendisini değil vereceği kararın sonucuyla başkalarının da yaşamlarını nasıl etkileyip, değiştireceğini hesaba katılmalı..
    sevgiler Nergiz'ciğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablacim ben coktan kararimi vermisim...
      bir esim ve bir cocugum var..
      insan demez mi bunlari yaparken aklin nerdeydi diye...
      benimkisi ara ara gelen giden dusunce karmasalari....
      ama agir bastiginda kendime koydugum teshis Sizofren :)

      Sil
  2. Tamamen düşünce karmaşası içinde olunan bir durum ben genelde ,elime bir defter alıp bunu yaparsam ne kazanırım bunu yaparsam ne kaybederim diye analiz yaparım, insan bazen yaşamak istediklerimizi yaşamak adına daha büyük acılar çekebiliyor,kazanayım derken daha büyük şeyler kaybediyoruz kazancımız sadece acı olabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karmasa...
      baska birsey degil...
      ama olacak olan birseyde yok...
      kaybetmeyi asla istemedigim bir ailem var zaten
      ben yoluma onlarla devam edecegim bu bir gercek :)

      Sil