20 Mayıs 2012 Pazar

bugün mimciyim...


RÖPORTAJ MİMİ


sevgili arkadaşım Deepciiimmm bana yeni bir mim göndermiş iş hayatının büyüleyici gücüne kapılmadan yapmak istedim :D
beni düşündüğün içinde tşk ederim deeppciimmm.

    

1-Blog deyince aklına ne geliyor?
İrituruncu Balıgım geliyor aklıma... çünkü ben ilk yazmaya başladığımda normal word sayfalarını dolduruyordum sonrada ona gönderip okuyup yorum yapmasını bekliyordum birara takip ettiğim bir sitenin yazarına gönderdim yazılarımı ve konuk yazar olarak yazıp yazamıyacağımı sormuştu. ben onay verdim ama haber vereceğim deyip geri dönmediler sonrasında kendi blogumu oluşturmaya karar verdim...

ben kendi içini döküp kendini anlatan blogları takip ediyorum sanırım ama birde moda ve yemeklerden verdikleri emeklerden bahsedenler var.

3-Paylaşımda bir sınır olmalı mı?
insanlar içinden gelen herşeyi yazmalı bence.

4- Sence neyi paylaşırsa bir insan aşırıya kaçmış olur?
başka bir blog hakkında kendi blogunda gereksiz yorumlar yapılması beni rahatsız ediyor.
herkesin görüşüne saygı duymamız gerekiyor bence.

5-Blog yazsaydın ismi ne olurdu ve hangi konularda yazardın?
Başka bir blog hiç düşünmedim ben şimdi bile çok yeniyim.

6-Benim blog yazarlığım hakkında ne düşünüyorsun?
gerçek mi yoksa öykü mü konusunda başta hep yanılmıştım ama sonrasında 
çok hoşuma gitti seni takip etmeyi seviyorum arkadaşım.
 
7-Blogumu takip ediyor musun, itiraf et :)
bir kerem yazılarının altına yaptığım yorumlardan anlıyor olman lazım.
cok sıkı olmasamda bende senin iyi bir takipcinim canım benim :D

8-Bloguma 10 üzerinden kaç puan verirsin ve gelecek için bana tavsiyelerin nelerdir?
10 üzerinden tam puan 10 veriyorum arkadaşım.
klavyene sağlık :D
 
 

Mimlediklerim:
benim şimdi internetim şirkette sınırlı olduğu için beni takip eden arkdaşlarımın isimlerini göremiyorum sistemim sagolsun :D
ama birazdan blogunuza not bırakacağım.
 
çok öptüm :D

 
2-Sence bloglarda en çok neler paylaşılıyor?

3 yorum:

  1. gayet iyi yazmışsın... gelecek mimi de buluşmak üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ısımı bıraz hafıfletebılsem ben kendım bır mım olusturacagım ve hepınıze gonderecegım :D
      bekleyın benı anacıgım :D

      Sil
  2. çok hoş yazıyorsun ki.
    :)

    YanıtlaSil